Bevallom őszintén, a kezdeti szemöldökverő seprűfrufrus, egyenesre vasalt hajú, átlagos fejű csaj a Just dance című borzalommal nem nyerte el a tetszésem. Aztán jött a Poker Face, egy fokkal szimpatikusabb dal, de a nő nég mindig tiltólistán. Aztán azt hiszem körülbelül ekkoriban bújt ki a szög a zsákból, azaz Gaga őrültebb énje, és elkezdett minden baromságot magára pakolni, hogy konkrétan úgy nézzen, ki, mint egy idióta. Na, gondoltam, most már nem csak egy szőke picsának látom, hanem egy borult agyú előadónak, aki persze teljesen tudatosan játssza a bolondot. És végre jött a Bad Romance, tetszett a dal, és a klip is kellően szürreális volt. Most pedig van ez a Telephone című szám, ez is tetszik, és megállapítottam, hogy Gaga olyan, mint Madonna és Marilyn Manson összegyúrva. Persze csak külsőleg, mert zeneileg inkább egy hagyományos popénekeső. Állítólag nagy koponya, nagyon muzikális és tehetséges. Nos, ezt egy kicsit jobban is megmutathatná. Olvastam vele már néhány interjút, nem egy hülye nő, sőt, egész normális. Ebből is látszik, hogy ez az egész Gaga-kultusz csak máz, amelyet ő, a management és a divattervezők öntöttek a produkciójára. Van, aki hanyatt vágja magát tőle, és van, aki csak óvatosan ízlelgeti ezt a jelenséget. Csak egyet nem szabad: elhinni, hogy ez ő. Mert nem az. Ő Stefani Joanne Angelina Germanotta, aki a közönség kedvéért ilyen hibrid szörnnyé változik.
2010. május 17., hétfő
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése